MeatDesign Ostrava 2018

Po dlouhém přesvědčování a přemlouvání moje milá Koci svolila a vydaly jsme se ze snídaně na MeatDesign, obdobu pražského Designbloku. MeatDesign se konal počtvrté v Dolní oblasti Vítkovic v naší krásné Ostravě. Byla jsem tam už podruhé, loni jsme se tam stavili s rodiči. Kociino poprvé jsem si nemohla nechat ujít a tak jsme vyrazily.





Jako první nás zaujal stánek ostravských TyIdentity, které obě zbožňujeme. Kdykoli jsem v centru Ostravy, musím se tam zastavit, často teda jen pokochat. Ony ty designerské věci jsou krásné, nápadité a mám je ráda, bohužel se to často odráží na ceně a tak je potřeba si všechno promýšlet dopředu. U Identit jsme chvilku postály, pokochaly se vším možným a pokračovaly dál prohlídkou přízemí Starých koupelen, až nám do očí padl balkónek, kde se nacházela Garden zóna.





Abych byla upřímná, toho, že vedle Láskočasu jsou ještě nějaké další stánky, jsem si vlastně ani pořádně nevšimla. Láskočas nás zaujal na první pohled, ať už tou nádherou lučních květin, kterých tam holky měly plno, tak sympatickou Lenkou, která zrovna vázala kytky. Chvilku jsme se jen koukaly kolem a prohlížely si květiny a eukalypty, rozhodly jsme se ale, že se vrátíme ještě zpátky.
Zkusily jsme Mužskou zónu, kde nás popravdě fakt nic nezaujalo, tak jsme se vydaly o patro výš. Hned u vchodu nás pohltil stánek s papírnictvím By Myyna. Musím říct, že tohle je opravdu moje oblíbené - hezké sešítky, tužky, fixky, lepicí pásky, lepítka a dále a dále... Musím se ale krotit, protože jsem zjistila, že všechno si koupím, protože je to krásné, ale nikdy už na to nesáhnu, protože si to nechci zničit. Nekoupily jsme si nic, ale líbilo se nám všechno.






Není překvapením, že nás zaujal stánek Papelote, potom heboučké svetry, do kterých se jedna z nás potřebovala nutně zamuchlat a krásné hrnečky. Ty bych si koupila taky. U stánku Ellastration jsem měla vybraný přesně který a na co by byl. Taky to tak někdo máte? Mají u vás jednotlivé hrnečky svůj účel? Já mám nutně jeden na kotel ovocného čaje, to je jasný, toho musí být hodně. Potom mám jeden na ranní kafe, do kterého si dávám méně mlíka. To je většinou jeden z plecháčků, které mám. No a potom musí být vždycky takový střední na odpolední kafe. No, je to věda. Vybrala jsem si jeden krásný a budu ho teď u Ellastration sledovat a třeba si někdy udělám radost. Třeba brzy. 
Bohužel se nám díky tomuhle systému nakupily hrníčky v Praze do té míry, že pro dva lidi jsme měli skoro dvacet hrnků. Takže teď platí stop stav a já nesmím nové pořizovat...
Přesunuly jsme se do Gongu, kde už jsme to vzaly trochu letem světem, ale i tak nás zaujal stánek Hojdavaku, City Folklore a Fakticky. Daly jsme si kafe, vrátily se k Lence z Láskočasu, kde jsem pro mamku koupila kytku pro hezčí den a pomalu jsme vyrazily domů.








Komentáře